Kde vás nájdu potenciálni návštevníci? Vo vyhľadávači!


Nie je tajomstvom, že v dnešnej „internetovej dobe“ majú veľa zákazníkov práve e-shopy. Aby sme ale boli konkrétnejší, tak sú to navštevované e-shopy. Má to logiku. Len s návštevnosťou sa dajú dosiahnuť na danom webe konverzie. Teda vytvorenie objednávky, vyplnenie formulára a podobne.

Ak ste aj vy majiteľom internetovej stránky, tak by ste mali vedieť jednu podstatnú vec. Tá návštevnosť vám nevznikne len tak z ničoho nič. Pretože povedzme si úprimne, súčasný užívateľ môže navštíviť množstvo iných webov, ktoré mu internet ponúka. Prečo by mal vedieť práve o vás?

  • On si vás nejakým spôsobom musí nájsť!

relax, notebook

A ak chcete nájsť nejaké efektívne miesto, kde sa týmto potenciálnym záujemcom chcete objavovať, potom to môžu byť predovšetkým internetové vyhľadávače.

Pretože práve touto cestou dnes vysoké percento ľudí hľadá odpovede na svoje požiadavky. Slovenský užívateľ najčastejšie využíva Google a dôveruje odkazom v organických výsledkoch, ktoré sa nachádzajú ideálne na prvých dvoch, možno troch stranách. Takéto umiestnenie budí dôveryhodnosť a fakt, že výsledky sú spravidla najviac relevantné a kvalitné k hľadaným výrazom.

Aby ste aj vy zlepšili svoju pozíciu v organických výsledkoch, je potrebné využiť seo. Search Enigne Optimization, teda presnejšie optimalizáciu pre vyhľadávače.

počítač, notebook, práca

Tú dokážu vykonať odborníci, respektíve profesionálna agentúra s potrebným „know-how“. Ak nemáte konkrétne požiadavky a predstavu, čo by ste na svojej stránke potrebovali zmeniť primárne, najlepšie je spraviť úvodnú analýzu, následne zvoliť konkrétnejšie kroky, ktoré sa budú v optimalizácii používať. Môžu súvisieť s vnútornou úpravou webu, ale aj s vonkajšími faktormi, na aké by sa rozhodne nemalo zabúdať.

  • Pri optimalizácii sa v podstatnej miere pracuje s obsahom. S jeho tvorbou a publikáciou na váš web, ale aj mimo neho. Takisto sa využíva účinný linkbuilding.